OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU
Naziv: FROH d.o.o. za proizvodnju i trgovinu
Skraćen naziv: Froh d.o.o.
Sjedište: Dubrovčan 175a, Veliko Trgovišće
Poslovna banka i broj žiro-računa IBAN: Privredna banka Zagreb,
IBAN: HR0223400091110797536
OIB: 14636871310
MBS: 081038113
Članovi društva: Danijel Horvatin
Osobe ovlaštene za zastupanje: Danijel Horvatin
Broj telefona: +385 1 35 35 982
Adresa elektroničke pošte: info@ehome.hr
Adresa za dostavu pošte: Vrbanjska ul, 1, 10 000 Zagreb
Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s Froh d.o.o. za proizvodnju i trgovinu, Dubrovčan 175a, Veliko Trgovišće ( dalje u tekstu: Froh d.o.o. ) u svojstvu prodavatelja.
Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.
Na pravne osobe kao kupce ne odnose se odjeljci ovih Općih uvjeta poslovanja pod nazivom „Materijalni nedostatak“, „Pravo na jednostrani raskid ugovora“ i „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“. U navedenim slučajevima primjenjuju se relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.
Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.ehome.hr, isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.ehome.hr.
Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.ehome.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito interpretativni učinak direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.ehome.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.
Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što su internet i elektronička pošta.
Prodavatelj nije dužan ispuniti svoje ugovorne obveze ako kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, osim u slučaju kada je kupac odabrao način plaćanja pouzećem. Ukoliko kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati prodavatelju, prodavatelj neće ponoviti druge dostave, osim po dogovoru s kupcem. Prije ponavljanja dostave kupac treba dostaviti potvrdu o plaćanju troška ponovljene dostave, sukladno uputi koju primi.
Sadržaj web stranice www.ehome.hr je dostupan na hrvatskom jeziku.
Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.
Informacije o kupovini mogu dobiti putem e-mail adrese: info@ehome.hr
Ako je bilo koji dio ovih Općih uvjeta poslovanja suprotan (ili postane suprotan) prisilnim propisima primjenjuju se odredbe tih prisilnih propisa.
Froh d.o.o. ulaže svaki razumni napor da svoje obveze iz ovih Općih uvjeta poslovanja ispuni uredno i na vrijeme. Pritom, Froh d.o.o. ne odgovara za svako neispunjavanje obveza prouzrokovano izvanrednim okolnostima (višom silom).
Ulažemo u razvoj procesa davanja recenzija. Naše recenzije podliježu procesu provjere identiteta korisnika, te ulažemo napore da objavljene recenzije potječu od potrošača koji su proizvod doista koristili ili kupili. Ne prakticiramo niti potičemo podnošenje lažnih potrošačkih recenzija ili preporuka, ili naručivanje od druge pravne ili fizičke osobe da ih podnese, ili pogrešno predstavljanje potrošačkih recenzija ili društvenih preporuka radi promocije proizvoda. Na recenzije ostavljene putem Google i Facebook računa, nemamo utjecaj te ne možemo utjecati na njihove tehničke postavke u pogledu verifikacije identiteta korisnika koji daju recenzije.
GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA
Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.ehome.hr.
Froh d.o.o. zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave.
Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede u formi u kojoj su bile na snazi u vrijeme sklapanja ugovora.
Kupovina se obavlja naručivanjem proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima primjerice zbog postavki aplikacije, zaslona uređaja, percepcije boja, načina fotografiranja i slično. Opisani eventualni nesklad između proizvoda na fotografiji i isporučenog proizvoda ne predstavlja materijalni nedostatak proizvoda.
Dostupnost odabranog proizvoda podložna je promjeni. Froh d.o.o. zadržava pravo, u slučaju nedostupnosti odabranog proizvoda, ponuditi kupcu drugi proizvod iste vrijednosti. U slučaju da kupac ne želi ponuđeni zamjenski proizvod Froh d.o.o. će mu vratiti plaćeni iznos.
Froh d.o.o. se maksimalno trudi održavati cijene na web stranici točnima. U slučaju očite pogreške u cijeni proizvoda Froh d.o.o. zadržava pravo bez odgađanja o tome obavijestiti kupca, otkazati narudžbu i vratiti mu uplaćeni iznos novca. Kupac ima pravo, u navedenoj situaciji, potvrditi narudžbu po ispravnoj cijeni.
POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA
Kupovina se obavlja na web stranicama Froh d.o.o., www.ehome.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Froh d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektroničkom poštom biti obaviješten o prihvatu narudžbe i slanju paketa. Ako Prodavatelj nije u mogućnosti prihvatiti narudžbu koja predstavlja ponudu potrošača za sklapanje ugovora, potrošač će o istome biti obaviješten.
U slučaju da Froh d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti djelatnik Froh d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.
Froh d.o.o. može u svakom trenutku ukloniti bilo koji proizvod s web stranice kao i izmijeniti ili ukloniti opis istog. Froh d.o.o. ne odgovara za takvo uklanjanje ili izmjenu. U slučaju izvanrednih okolnosti, Froh d.o.o. zadržava pravo, i nakon prihvaćene narudžbe istu otkazati i kupcu izvršiti povrat plaćenog novca.
Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.
Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.
1. Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u “Pretraživanje” pojavit će se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis proizvoda kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda Froh d.o.o. koji je uređen prema vrstama proizvoda.
2. Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Klikom miša na ikonu “U košaricu” odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom na novu kategoriju proizvoda, odnosno na „Nastavi s kupovinom“ ili izvršiti pregled košarice klikom na „Pregled košarice“. Ukoliko kupac želi završiti proces odabira proizvoda, potrebno je kliknuti na ikonu „Na blagajnu“ nakon čega će se kupac preusmjeriti na stranicu na kojoj je potrebno unijeti sljedeće obvezne podatke kako bi se izvršila narudžba: e-mail adresa, broj telefona, ime, prezime, ulica, kućni broj/kat/vrata, poštanski broj, mjesto.
Kupac može, uz navedene podatke, unijeti i sljedeće podatke koji nisu obvezni za provedbu narudžbe: oslovljavanje, titula, kat, oznaka postoji li u zgradi dizalo, dodatak adresi, te oznaku da želi platiti kao pravna osoba odnosno oznaku da postoji odstupajuća adresa isporuke.
Nakon popunjavanja svih gore navedenih obveznih podataka kupac je, kako bi nastavio s procesom narudžbe, dužan kliknuti na polje „Nastavi na načine plaćanja“ te odabrati mogućnost „Po pouzeću“, “Plaćanje po predračunu”, „Kreditna kartica“ ili “Plaćanje na rate”, „Paypal“, „Paycek“, „Google Pat“ i „Aplle Pay“,
Ako je kupac odabrao plaćanje kreditnom karticom otvara se prozor u kojem može provjeriti točnost unesenih podataka te je dužan označiti kućicu „Da, pročitao/pročitala sam OUP i Informacije o pravu na opoziv te ih prihvaćam i upoznat/a sam s time da narudžba uključuje obvezu plaćanja.“ nakon čega će moći kliknuti na kućicu „Kupi sada“. Nakon klika na kućicu „Kupi sada“ kupac će biti preusmjeren na stranicu na kojoj je dužan popuniti tražene podatke i to: ime kako je naznačeno na kartici, broj kartice, mjesec i godina isteka kartice te CVV.
U slučaju da je kupac odabrao plaćanje pouzećem otvara se prozor u kojem može provjeriti točnost unesenih podataka te je dužan označiti kućicu „Da, pročitao/pročitala sam OUP i Informacije o pravu na opoziv te ih prihvaćam i upoznat/a sam s time da narudžba uključuje obvezu plaćanja.“ nakon čega će moći kliknuti na kućicu „Kupi sada“.
Nakon kupovine kupac će dobiti broj narudžbe te će putem poruke elektroničke pošte biti obaviješten o istoj.
Čuvamo vaše osobne podatke (ime, prezime, OIB, adresa, broj telefona, e-mail) zato što ste nam dali suglasnost prilikom kupnje. Vaše smo podatke podijelili s našom partnerskom dostavnom službom, kako bismo proizvode dostavili do Vas. Ako ne želite da čuvamo Vaše podatke, možete povući privolu putem naše web stranice na info@ehome.hr.
3. Nakon što kupac izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Opće uvjete poslovanja zajedno s potvrdom primitka narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.
4. Prodavatelj će kupcu, ako prihvati narudžbu, poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru (potvrdu narudžbe) zajedno s potvrdom da je paket poslan.
5. Ukoliko kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u ugovorenom roku dostave dužan je obavijestiti Froh d.o.o. o istom na adresu e-pošte info@ehome.hr
6. Ukoliko kupac nije zaprimio potvrdu narudžbe putem e-pošte dužan je kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte info@ehome.hr ili na broj telefona + 385 1 35 35 982 svaki radni dan u vremenu od 8-16 sati.
7. U slučaju da Froh d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti zaposlenik Froh d.o.o. u svrhu dogovora o načinu korištenja prava potrošača na eventualnu isporuku zamjenskog proizvoda, eventualno otkazivanje naručenog proizvoda ili raskid ugovora.
8. U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kupac može kontaktirati Froh d.o.o. na adresu e-pošte info@ehome.hr ili na broj telefona + 385 1 35 35 982 radnim danom u vremenu od 8-16 sati.
CIJENA PROIZVODA, NAČIN PLAĆANJA I OTPREMA PROIZVODA
Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:
• kreditnom ili debitnom karticom – jednokratno i na rate (plaćanje izravno putem interneta, korištenjem servisa za plaćanje karticama Mastercard, Maestro, Visa i Diners).
Kupci s teritorija Republike Hrvatske imaju, uz mogućnost plaćanja kreditnim i debitnim karticama, dodatne mogućnosti plaćanja:
• plaćanje pouzećem (po primitku pošiljke) – omogućuje kupcu da iznos narudžbe plati dostavljaču prilikom same dostave na adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini odnosno iznos nije moguće platiti kreditnom karticom, pri čemu će za neke narudžbe biti potrebno unaprijed platiti dostavu, po uputi trgovca,
• plaćanje po predračunu.
PayPal
Apple Pay
Google Pay
Paycek
Sigurnost uplate karticom i zaštitu podataka jamči nam Monri Payments d.o.o. Ulica grada Vukovara 269F, 10000 Zagreb,– Vaše podatke (ime, prezime, datum isteka kartice i broj kartice) pohranjuju sukladno najvišem sigurnosnom standardu industrije platnih kartica – PCI DSS Level 1 koji je propisan od strane vodećih kartičnih kuća (Visa Inc., MasterCard, Discover Financial Services i JCB International).
Plaćanje na rate se procesuira preko pružatelja usluga platnog prometa Monri Payments, kojem ustupamo naše potraživanje po ugovoru. Monri Payments je pružatelj tehnologije koji trgovcima omogućuje da svojim kupcima ponude plaćanje mjesečnih rata korištenjem postojeće kreditne kartice kupca bez kamata, obrazaca za prijavu ili naknada.
U odnosu na neke narudžbe (pr. narudžbe veće vrijednosti koje su naručene za izradu po specifikaciji kupca) Froh d.o.o. će obavijestiti o iznosu koji će kupac morati uplatiti po narudžbi, a koji Froh d.o.o. ima pravo zadržati za slučaj odustajanja kupca od narudžbe, odnosno kupnje (odustatnina).
U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već kada uplata bude registrirana i kad Froh d.o.o. obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje.
Ukoliko odaberete opciju dostave na kućnu adresu, naručeni proizvodi dostavljaju se do kolnog ulaza. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Pružamo i uslugu unosa namještaja u objekt, po cjeniku, uz prethodni dogovor. Za ugovaranje usluge unosa kupac treba kontaktirati prodavatelja putem e-poruke na info@ehome.hr odmah po obavljenoj narudžbi, a najkasnije prije nego što kupac dobije obavijest da je narudžba predana dostavljaču.
Zahtjev za svaki unos dogovara se individualno, ovisi o regiji i mjestu isporuke. Za takve upite neophodno je kontaktirati shop na: info@ehome.hr.
Froh d.o.o. nastojat će, u suradnji sa službama koja obavljaju dostavu, proizvod isporučiti i prije roka navedenog u poruci elektroničke pošte kojom je potvrđena narudžba proizvoda ili, ako takav rok nije naveden i prije procijenjenog vremenskog okvira dostave. S obzirom na neizvjesnost raspoloživosti proizvoda i/ili nemogućnosti utjecaja na izvanredne okolnosti moguć je i dulji rok dostave od procijenjenog roka ili vremenskog okvira danog prilikom narudžbe. Nastojimo sve Vaše narudžbe isporučiti u što kraćem roku, a obvezujemo se isporučiti proizvode u krajnjem roku od 6 mjeseci.
Termin dostave dogovara se telefonski, SMS porukom. Kupac prima od eHome-a i obavijest e-mailom. Ukoliko nakon prve obavijesti kupac ne zaprimi robu i ne reagira na poruku radi odgode termina, Froh d.o.o. ima pravo obustaviti isporuku i otkazati ugovor te time i obvezu kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od 14 (četrnaest) dana. Moguće troškove transporta proizvoda radi opisanog otkaza ugovora će snositi kupac. Froh d.o.o. dostavu ponavlja isključivo po dogovoru s kupcem i uz plaćanje ponavljanja dostave unaprijed. Preuzimanjem paketa potvrđujete da je paket primljen u ispravnom stanju. Oštećenje proizvoda nije nedostatak za koji Lesnina odgovara. Ukoliko je paket oštećen molimo da ga ne zaprimate i da se javite u webshop na e-mail info@ehome.hr
Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje sve poreze i davanja te je izražena u eurima. Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede kako za kupnju putem interneta, tako i za kupnju u trgovini. Dodatne usluge i dostava nisu u cijeni proizvoda. Napominjemo da je sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj od 1.1.2023. euro te kupac plaća trošak konverzije valuta.
Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Froh d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova. Nepreuzete pakete Froh d.o.o. čuva u maksimalnom trajanju do 6 mjeseci od neuspjele dostave/obavijesti o preuzimanju, u kojem je moguće proizvod preuzeti po dogovoru. Nakon toga ugovor se smatra raskinutim i novac koji je plaćen za proizvod će biti vraćen.
OPĆE INFORMACIJE
Korisnici odnosno kupci su dužni prije početka korištenja web stranice www.ehome.hr (dalje: web stranice) vlasnika Froh d.o.o. upoznati se s Općim uvjetima poslovanja. Ukoliko imaju dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Opće uvjete poslovanja, mogu se obratiti na adresu e pošte info@ehome.hr.
Pristupanjem web stranici ili korištenjem bilo kojeg dijela njezinog sadržaja korisnik prihvaća Opće uvjete poslovanja web stranice www.ehome.hr, kao i sva ostala pravila i uvjete korištenja predmetne web stranice te usluga koje se putem nje pružaju.
Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu i obavljati narudžbe proizvoda na istoj na način da:
1) štete autorima ili trećim osobama,
2) ju koriste isključivo za upite i pravno valjane narudžbe
3) ju ne koriste za davanje lažnih narudžbi
4) prilikom narudžbe pružaju točne i potpune informacije koje se od njih traže
5) prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga
6) namjerno postavlja maliciozne računalne programe ili drugi štetan sadržaj
7) neovlašteno pristupa web stranici, izvršava napade distribuiranog uskraćivanja usluga ili slične.
Ukoliko se korisnik ne slaže s navedenim, dužan je prestati koristiti web stranicu i usluge koje se putem nje pružaju.
U slučaju da kupci koriste web stranice suprotno točki 3), 6) i 7) Froh d.o.o. ovlaštena je takvu narudžbu otkazati te o tome obavijestiti nadležne institucije.
Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Sva autorska prava, zaštićeni žigovi i druga prava intelektualnog vlasništva nad sadržajima web stranice pripadaju Froh d.o.o. ili osobama koje su dale dozvolu Froh d.o.o. za korištenje tih prava. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu Froh d.o.o.
Froh d.o.o. omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. Froh d.o.o. ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga. Froh d.o.o. ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili bez pogrešaka. Korisnik je suglasan s time da pristup web stranici ponekad može biti u prekidu ili privremeno nedostupan.
Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. Froh d.o.o. ni na koji način nije odgovoran za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.ehome.hr. Autori i druge fizičke ili pravne osobe uključene u stvaranje, proizvodnju i distribuciju www.ehome.hr web stranice nisu odgovorni ni za kakvu štetu nastalu kao posljedica korištenja ili nemogućnosti korištenja iste.
Froh d.o.o. zadržava pravo da onemogući pristup web stranici www.ehome.hr korisnicima u slučaju procjene da se ista koristi na neprikladan način. Korisnik se obvezuje da će web stranicu koristiti na način da ne ugrožava resurse i usluge u cijelosti. Neprimjereno korištenje web stranice www.ehome.hr zabranjeno je i može rezultirati ukidanjem pristupa istoj.
Froh d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.ehome.hr.
Froh d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa, kao i prava na pristup ili korištenje web stranicom.
Dužnost je i obveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. Froh d.o.o. ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osigurao poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa. Izmjene Općih uvjeta poslovanja važeće su odmah po objavi na web stranicama www.ehome.hr.
MATERIJALNI NEDOSTACI
Froh d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda, sukladno primjenjivim propisima. Kupac je obvezan obavijestiti Froh d.o.o. o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Froh d.o.o. u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Materijalni nedostaci za koje Froh d.o.o. odgovara:
(1) za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
(2) i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
(9) Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Nedostatak postoji:
1) ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
2) ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
3) ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
4) ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
5) ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
6) ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora
7) ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
8) ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
9) ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
10) ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.
Nedostaci za koje Froh d.o.o. ne odgovara:
Froh d.o.o. ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati, prodavatelj ne odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
Pregled stvari i vidljivi nedostaci
Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Froh d.o.o. može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima:
• uklanjanje nedostatka,
• predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
• sniženje cijene.
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Froh d.o.o. naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.
U slučaju da kupac vrati oštećen proizvod u roku od 14 dana i zahtijeva povrat plaćenog iznosa, mi ćemo kupca obavijestiti pisanim putem o iznosu umanjenja vrijednosti zbog oštećenja, na koje kao trgovac imamo pravo tj. naknadu za umanjenje vrijednosti proizvoda. Ako kupac na obavijest o procjeni umanjenja iznosa ne reagira ili ne prihvaća umanjenje vrijednosti robe, trgovac pokreće tužbu radi nadoknade štete.
Froh d.o.o. ima pravo odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je Froh d.o.o. nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da Froh d.o.o. neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad Kupac zbog zakašnjenja Prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Ako Froh d.o.o. u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga Kupac može održati ako bez odgađanja izjavi Froh d.o.o. da ugovor održava na snazi.
Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete. Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na Froh d.o.o.
Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.
Kada je Kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila iz ovog odjeljka „Materijalni nedostaci“.
Prijava reklamacije podnosi se pismenim putem na mail prodaja@ehome.hr ili poštom na sjedište firme ili poslovnicu u Vrbanjska ul, 1, 10000 Zagreb. Radi bržeg rješavanja vašeg predmeta pošaljite i fotografije oštećenja, odnosno nedostataka. Prodavatelj će prihvatiti reklamaciju i u drugom obliku.
Kod proizvoda koji su pod jamstvom vrijede uvjeti iz jamstva
Svi artikli kupljeni u trgovini Froh d.o.o. imaju jamstvo. Većina artikala, u ovisnosti od proizvođača ima jamstvo duže od jedne godine. Jamstveni list sastavni je dio isporuke uz naručeni proizvod kupcu. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.
Froh d.o.o. jamči ovlašteni servis kojeg je odabrao proizvođač za artikle koje je kupac kupio direktno od Froh d.o.o. sukladno sa općim uvjetima garancije i servisiranja koje pruža proizvođač pojedinih artikala.
Jamstvom Vam proizvođač proizvoda jamči besplatan popravak kupljenog proizvoda u skladu sa važećim propisima i uvjetima opisanim u jamstvenom listu. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davaoc jamstva će zamijeniti proizvod novim ili Vam vratiti novac. Jamstveni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i ovijerava pečatom i potpisom.
U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja. Da bi se izbjegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavača i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u tom slučaju će proizvod biti zamijenjen.
Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojati će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodaje.
Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku. Neispravni uređaj možete odnesti direktno u ovlašteni servis ili ćemo mi organizirati prijevoz u ovlašteni servis. Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo da li je neki proizvod ispravan ili ne niti odlučujemo o tome da li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije proslijeđujemo u ovlaštene servise. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja.
U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog puštanja u rad, upravljanja, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, prodavatelj ne snosi odgovornost. Takve nedostatke, kao i nedostatke koje nisu pokriveni jamstvom i/ili nakon isteka jamstvenog roka, prodavatelj će otkloniti po nalogu kupca u skladu s tada važećim cjenikom servisiranja.
PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.
Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.
Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.
Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.
Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.
Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu Froh d.o.o. (poslovnica web shop), Vrbanjska ul. 1, 10 000 Zagreb ili elektroničkom poštom na info@ehome.hr u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti i niže priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora potrošač može elektronički ispuniti tako da klikne na Obrazac za jednostrani raskid ugovora.
Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, elektroničkom poštom. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.
Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.
Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.
Potrošač je dužan vratiti artikl u neoštećenoj originalnoj ambalaži, na skladište web shop-a, svaki radni dan od 8h-16h, uz prethodnu najavu u ured web shop-a na e-mail info@ehome.hr. Adresa povrata je Ulica Dušana Vukotića 7, 10090 Zagreb.
Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.
Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati s robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u poslovnicama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije, primjerice, montirati, koristiti niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.
U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat prekomjernog rukovanja Proizvodom Prodavatelj će procijeniti umanjenje vrijednosti Proizvoda uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja te će o tome izvijestiti Kupca.
Kako bi se potrošaču olakšalo sastavljanje pisanog raskida ugovora niže se nalazi informativni obrazac za jednostrani raskid ugovora koji isti može ispuniti i poslati na adresu prodavatelja Froh d.o.o., (poslovnica web shop), Vrbanjska ul. 1, 10 000 Zagreb ili elektroničkom poštom na info@ehome.hr. Raskid ugovora potrošač može popuniti i klikom na link gore naznačen.
Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima:
1. predmet ugovora je roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora,
2. predmet ugovora je roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču,
3. predmet ugovora je zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
4. predmet ugovora je roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
5. potrošač je posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom.
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem pošte na adresu Froh d.o.o., Vrbanjska ul. 1, 10 000 Zagreb, elektroničkom poštom na info@ehome.hr ili osobno u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi Froh d.o.o., Vrbanjska ul. 1, 10 000 Zagreb
Kako bi potrošaču Froh d.o.o. odgovorila na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor.
Froh d.o.o. bez odgađanja će, po primitku prigovora, potrošaču potvrditi primitak istog.
Odgovor na prigovor potrošača Froh d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
U slučaju eventualnog spora Froh d.o.o. i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.
Rješavanje sporova je moguće pred centrima za mirenje.
Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.
Dio B: Opći uvjeti korištenja za “Moj račun”
1. OPSEG PRIMJENE; ODSTUPAJUĆI UVJETI
(1) EHome pruža registriranim korisnicima (“Kupac”) Korisnički račun unutar područja za registraciju “Moj račun” na Internet stranici (“Korisnički račun”). Ovi Opći uvjeti korištenja za “Moj račun” uređuju pružanje i korištenje Korisničkog računa. Opći uvjeti prodaje web trgovine u Dijelu B ovih Općih uvjeta primjenjuju se na kupnju proizvoda putem naše Internet trgovine na Internet stranici.
(2) Kupac mora imati najmanje 18 godina kako bi se mogao registrirati za Korisnički račun te imati prebivalište/boravište u Hrvatskoj.
(3) Ako je Kupac pravna osoba (posebice d.o.o. ili d.d.), osobe koje poduzimaju radnje osiguravaju da imaju potrebnu punomoć predstavljati odnosnu pravnu osobu.
(4) Registracijom Korisničkog računa na Internet stranici i prihvatom ovih Općih uvjeta korištenja za “Moj račun”, Kupac sklapa ugovor o besplatnom korištenju usluga i koristima koje proizlaze iz Korisničkog računa, pod uvjetima iz odredbi ovih Općih uvjeta korištenja za “Moj račun”.
(5) Ovi Opći uvjeti korištenja za “Moj račun” imaju isključivu primjenu. Odstupajući, dodatni ili proturječni uvjeti nisu prihvaćeni. Ovo je također primjenjivo ako EHome ne izjavi izričit prigovor na njihovo uključivanje.
2. USLUGE UNUTAR KORISNIČKOG RAČUNA
Kupci koji se prijave za Korisnički račun prvenstveno mogu primati sljedeće usluge, od kojih su neke individualizirane. Dodatne usluge mogu biti dodane tijekom trajanja korisničkog ugovora:
(1) Pojednostavljena kupnja: Kupac dobiva pristup Internet portalu i nadzornoj ploči u kojima može pohraniti svoje opće podatke i preferencije za kupnju. Kao posljedica toga Kupac ne mora ponovno unositi informacije svaki puta kad obavi kupnju ili posjeti Internet stranicu. Kupac može pohraniti svoju adresu i željenu adresu za slanje računa, način plaćanja i EHome podružnicu. Kupac može promijeniti ove podatke u bilo koje doba u svom Korisničkom računu. Kupac može obaviti kupnju putem Internet stranice kao registrirani korisnik unutar svog Korisničkog računa, ali također i kao gost. Ako Kupac obavi kupnju kao gost, podaci o narudžbi neće biti pohranjeni u Korisničkom računu Kupca osim ako Kupac pruži svoj broj programa vjernosti u sklopu kupnje, a Korisnički račun je povezan s programom vjernosti. Na kupnju se primjenjuju trenutno važeći uvjeti prodaje EHome-a EHOME.
(2) Pregled narudžbi: Unutar Korisničkog računa Kupci mogu upravljati narudžbama i gledati podatke o sadašnjim i prošlim narudžbama koje su napravili kao registrirani korisnici. U ovu svrhu, EHome pruža povijest narudžbi, status narudžbi, račune, podatke o raskidima i povratima, kao i upute za montažu – ako su dostupne – za naručene proizvode.
(3) Popis omiljenih proizvoda: Kupci mogu stvarati popise proizvoda koji im se sviđaju, gledati te popise i prilagođavati ih u bilo koje vrijeme.
(4) Kuponi: Kupci mogu primati kupone, npr. za EHome restorane. Kuponi su namijenjeni isključivo za osobnu uporabu od strane odnosnog Kupca, a mogu se koristiti u skladu s uvjetima odnosnog kupona. Nije dozvoljeno preprodavati kupone ili besplatno ih ustupati trećim osobama. U slučaju neovlaštenog prijenosa, kuponi gube svoju valjanost i više se ne mogu koristiti.
(5) Nagradne igre: Kupcima će biti omogućeno sudjelovanje u nagradnim igrama. Na sudjelovanje se primjenjuju uvjeti odnosne nagradne igre.
(6) Korisničke ankete: EHome povremeno kontaktira Kupce radi sudjelovanja u anketama o općenitom zadovoljstvu s Lesninom EHOME, o kupnjama te o stambenom prostoru i stilu uređenja Kupca.
(7) Personalizirani newsletter i preporuke proizvoda: Kupac može odlučiti registrirati se za EHome newsletter elektroničke pošte i primati personalizirane preporuke proizvoda koji se pojavljuju na Internet stranici te primati kupone. Adaptacija newslettera za Internet, preporuke proizvoda na Internet stranici te kuponi kreiraju se primarno temeljem sljedećih podataka: Korištenje newslettera elektroničke pošte, korištenje anketa, korištenje kupona, podaci o kolačićima, podaci o prodajama i prodajnim razgovorima.
(8) Društvene mreže: EHome također pruža Kupcima – na njihov zahtjev – EHome oglase na Internet stranicama na društvenim mrežama ili drugim Internet stranicama partnera koji pružaju oglašavanje temeljeno na ponašanju, a kako je to navedeno u informacijama o zaštiti podataka.
(9) Korisnička podrška: Kupci mogu slati upite Korisničkoj podršci.
(10) Povezivanje s programom vjernosti: Na zahtjev Kupca, EHome povezuje Korisnički račun s EHOME programom vjernosti Kupca.
3. IZMJENE KONTAKT PODATAKA; PRIJENOS “MOG RAČUNA”
(1) Kupac je dužan bez odgode obavijestiti EHome bilo kojim promjenama njegovih kontakt podataka u Korisničkom računu.
(2) Korisnički račun je osoban i nije prenosiv na druge osobe.
4. TEHNIČKI ZAHTJEVI
Korisničkom računu pristupa se putem telekomunikacijskih sredstava. Preduvjeti za korištenje Korisničkog računa su (u svakom pojedinom slučaju u skladu sa suvremenom tehnologijom):
Pristup internetu,
Uređaj koji omogućuje pristup internetu (osobno računalo, laptop, pametni telefon ili tablet osobno računalo),
Ažurirana verzija internet preglednika, i
Aktivacija Java Script-a.
EHome ne pruža ništa od potrebnog hardvera ili softvera.
5. PRAVO KORIŠTENJA KUPCA
(1) EHome daje i osniva za Kupca, pod uvjetima iz ovih Općih uvjeta korištenja za “Moj račun”, globalno, neisključivo, neprenosivo, koje nije moguće podlicencirati, pravo korištenja Korisničkog računa za svoje osobne svrhe tijekom trajanja korisničkog ugovora. Korištenje “Mog računa” u komercijalne svrhe nije dozvoljeno.
(2) Bilo koje drugo korištenje Korisničkog računa nije dozvoljeno, osim ako je isto izričito dogovoreno u ovim Općim uvjetima korištenja za “Moj račun” ili proizlazi iz prisilnih zakonskih odredbi. Posebice, Kupcu nije dozvoljeno prodati, iznajmiti, posuditi, podlicencirati ili na drugi način distribuirati, umnožavati, kopirati, činiti javno dostupnim, uređivati ili prevoditi, prilagođavati, koristiti se obrnutim inženjeringom u pogledu ili na drugi način preinačiti Korisnički račun, u cijelosti ili u dijelu ili reproducirati rezultate prikupljene na taj način ili ih koristiti radi izrade konkurentnog proizvoda.
6. OBVEZE KUPCA
(1) Pri korištenju “Mog računa”, Kupci su dužni:
štititi dodijeljene podatke za prijavu te sigurnosne mjere identifikacije i autentifikacije od pristupanja trećih osoba te ne smiju iste dati tim trećim osobama;
čuvati lozinku za njihov račun, odabrati ju na siguran način te ju redovito mijenjati, kao i udovoljavati našim zahtjevima i uputama vezanim uz IT sigurnost;
ne zlorabiti Korisnički račun;
ne pokušati pribaviti bilo koje podatke bez dozvole te ne ometati Internet stranicu niti angažirati nekoga drugoga da to čini;
redovito pohranjivati njihov Korisnički sadržaj učitan na Internet stranicu u skladu s odnosnim rizikom, a u svakom slučaju prije prestanka korisničkog ugovora;
izraditi vlastite sigurnosne kopije kako bi osigurali rekonstrukciju Korisničkog sadržaja u slučaju gubitka;
provjeriti sadržava li Korisnički sadržaj viruse prije slanja ili učitavanja na Internet stranicu i koristiti suvremene programe za zaštitu od virusa;
ne učitavati Korisnički sadržaj koji (a) nije relevantan za svrhu Internet stranice, ili (b) se ne podudara se sa sadržajem primjenjivog obilježja polja; i
učitavati Korisnički sadržaj koji sadrži osobne podatke trećih osoba samo ako je isti relevantan i ako je Kupac unaprijed obavijestio treću osobu na koju se isti odnosi.
(2) Sadržaj objava Kupca na Internet stranici ili na Korisničkom računu (“Korisnički sadržaj”):
može biti izražen isključivo na prikladan, otvoren, ali u isto vrijeme obziran način,
ne smije klevetati, omalovažavati, prijetiti, maltretirati niti uhoditi druge, niti smije sadržavati osobne podatke trećih osoba (poput imena ili adresa elektroničke pošte),
ne smije povrijediti prava intelektualnog vlasništva trećih osoba, poput autorskog prava, prava žiga, pravo na ime ili druga zaštićena prava,
ne smije se zlouporabiti radi oglašavanja bilo koje vrste ili drugih komercijalnih interesa, ili radi poziva na političke proteste, i
ne smije sadržavati nezakonit, a posebice, kažnjiv, pornografski, ponižavajući sadržaj, ili sadržaj koji krši osobna prava; ovo se također primjenjuje na štetan sadržaj poput virusa, trojanskih konja i maliciozan softver.
(3) Ako EHome ima razumnu sumnju vjerovati da Kupac ne udovoljava ovim Općim uvjetima korištenja za “Moj račun”, EHome zadržava pravo deaktivirati pristup Korisničkom računu i, ako je primjenjivo, objavljenom sadržaju sve dok povreda nije otklonjena te – u slučaju ponavljanja ili neotklonjive povrede – raskinuti bez prethodne obavijesti korisnički ugovor s Kupcem.
7. PRAVA NA UČITANOM KORISNIČKOM SADRŽAJU
(1) Učitavanjem odnosnog Korisničkog sadržaja, Kupac daje i osniva za EHomeneisključivo pravo nad Korisničkim sadržajem u trajanju od jedne kalendarske godine od prestanka korisničkog ugovora. Ovo uključuje, ali se ne ograničava na pravo kopiranja, pretvaranja, reprodukcije, distribucije ili činjenja dostupnim drugim Kupcima na Internet stranici, izmjene Korisničkog sadržaja – u mjeri u kojoj takva izmjena Korisnički sadržaj ne lišava njegovog namijenjenog učinka, odnosno ne izobličuje Korisnički sadržaj.
(2) EHome ovime prihvaća dodjelu i osnivanje ovih prava. Kupac je odgovoran osigurati da su dodijeljena i osnovana prava slobodna od prava trećih osoba i da takva prava trećih osoba nisu suprotna korištenju Korisničkog sadržaja od strane EHome-a EHOME.
(3) Kupac je svjestan da se Korisnički sadržaj dijeli, na primjer s drugim Kupcima na Internet stranici.
8. ZAŠTITA PODATAKA
Za informacije o obradi osobnih podatka Kupca u vezi s Vašim Korisničkim računom i o korištenju kolačića na Internet stranici, molimo pogledajte našu Izjavu o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju
9. STANDARDI KVALITETE I IT SIGURNOST
(1) EHome nastoji pružiti usluge u skladu s ovim Općim uvjetima korištenja za “Korisnički račun” bez grešaka i prekida. Međutim, EHome ne može uvijek jamčiti pružanje usluga bez grešaka i prekida. U slučaju grešaka, prekida usluga ili drugih smanjenja kvalitete, EHome će uspostaviti redovno funkcioniranje što je prije moguće.
(2) Pri upravljanju “Mojim računom”, EHome udovoljava pravnim standardima zaštite podataka i IT sigurnosti. Vaši podaci unutar “Mog računa” zaštićeni su standardima koji su uvijek ažurirani i uobičajeni na tržištu, ili višim standardima.
10. ODGOVORNOST
(1) Odgovornost EHome-a za štetu uslijed obične nepažnje, iz bilo kojeg razloga, ograničena je kako slijedi:
i. U slučaju povrede bitnih obveza iz ugovora, EHome je odgovorna do iznosa štete koja je predvidiva unutar opsega ugovora.
ii. U ostalim slučajevima, EHome nije odgovorna za običnu nepažnju.
(2) Ograničenja odgovornosti navedena u točki 10 (1) ovih Općih uvjeta korištenja za “Moj račun” ne primjenjuju se u slučaju obvezne pravne odgovornosti (posebice u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima) kao i u slučaju skrivljenih osobnih ozljeda. Nadalje, iste se ne primjenjuju ako i u mjeri u kojoj je EHome preuzela jamstvo.
(3) Točke 10 (1) i (2) ovih Općih uvjeta korištenja za “Moj račun” primjenjuju se na odgovarajući način na odgovornost EHome-a EHOME za potraćene troškove.
(4) Kupac je dužan poduzeti sve razumne mjere kako bi izbjegao ili umanjio štetu.
11. TRAJANJE UGOVORA
Kupac ili EHome mogu otkazati korisnički ugovor u bilo koje doba bez navođenja razloga (putem gumba “Obriši” unutar Korisničkog računa ili putem elektroničke pošte na adresu info@ehome.hr.
Nakon otkaza korisničkog ugovora, Korisnički račun se deaktivira te se Korisnički sadržaj uklanja s Internet stranice. Korisnički sadržaj se pohranjuje i obrađuje od strane EHome-a EHOME isključivo ako i u mjeri u kojoj je to potrebno u svrhu pravne obveze arhiviranja. Kupci su sami odgovorni za pravodobno stvaranje sigurnosnih kopija njihovog Korisničkog sadržaja, prije isteka korisničkog odnosa.
EHome može ukinuti “Moj račun” u bilo koje vrijeme.
Na valjanost kupona ili nagradnih igara, a koji su još uvijek valjani u vrijeme ukidanja ili otkaza korisničkog odnosa vezanog uz „Moj račun“, ne utječe na ukidanje „Mog računa“, osim ako opći uvjeti odnosnog kupona ili nagradne igre ne propisuju drugačije.
Ukidanje “Mog računa” ili otkaz korisničkog ugovora nema utjecaj na narudžbe koje je Kupac već poslao Lesnini EHOME.
RJEŠAVANJE SPOROVA
EHome ne sudjeluje niti je obvezna sudjelovati u postupku rješavanja sporova putem potrošačke arbitraže.
13. OSTALO
(1) Mjerodavno pravo je pravo Republike Hrvatske, uz isključenje pravila o sukobu zakona i isključenje UN Konvencije o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe. Ovo ne utječe na zakonske odredbe o ograničenju odabira mjerodavnog prava te primjenjive prisilne propise, posebice one države u kojoj Kupac ima svoje uobičajeno boravište kao potrošač.
(2) Ako pojedina odredba ili više odredaba ovih Općih uvjeta korištenja za “Moj račun” jesu ili postanu nevaljane ili neprovedive, to ne utječe na valjanost Općih uvjeta korištenja za “Moj račun” u drugim pitanjima. U takvom slučaju, EHome i Kupac obvezuju se zamijeniti nevaljanu ili neprovedivu odredbu s valjanom i provedivom odredbom koja će biti što je bliže moguća ekonomskim namjerama. Isto pravilo primjenjuje se na ugovorne praznine.
(3) EHome ima pravo izmijeniti ove opće uvjete, ako to bude potrebno, u bilo koje doba. EHome će unaprijed obavijestiti Kupca o izmjenama, npr. putem elektroničke pošte ili skočnog prozora prilikom prijave u Korisnički račun. U pravilu, za izmjene općih uvjeta potreban je pristanak Kupca. Različito vrijedi samo za izmjene općih uvjeta iz sljedećih razloga: prilagođavanje promjenama propisa ili nadležnosti ili službenih zahtjeva, daljnji razvoj usluga unutar opsega Korisničkog računa te uvođenje novih usluga. U slučaju izmjena iz ovih razloga, Kupac ima mogućnost prigovoriti putem elektroničke pošte na adresu info@ehome.hrili pisanim putem unutar 30 dana od primitka obavijesti o izmjeni. Ako Kupac ne prigovori na vrijeme ili nastavi koristiti usluge i pogodnosti na koje se izmjene odnose ili na koje imaju izravan utjecaj, a nakon primitka obavijesti o izmjeni, izmijenjene odredbe smatraju se prihvaćenima. EHome će Kupcu ovo posebno naglasiti u obavijesti o izmjeni.