🍻|Napokon! Oktoberfest najboljih cijena| 🍻 DO -50%!
Sada je pravo vrijeme da svoj dom pretvoriš u pametno i udobno utočište uz eHome.hr!
Sada je pravo vrijeme da svoj dom pretvoriš u pametno i udobno utočište uz eHome.hr!
Registracija za produljeno jamstvo je jednostavna i može se obaviti u svega nekoliko koraka.
Kako biste ostvarili pravo na produljeno jamstvo, potrebno je registrirati vaš Gree ili Azuri klima uređaj na našoj web stranici putem linka koji ćete pronaći u nastavku. Proces je brz i jednostavan, a uključuje unos osnovnih informacija kao što su vaši podaci i detalji kupnje.
Nakon uspješne registracije, dobit ćete potvrdu putem e-maila. Ova potvrda je dokaz da ste ostvarili pravo na produljeno jamstvo i trebate ju čuvati.
S registracijom, vaš proizvod je sada pokriven ukupno pet godina!
Produljeno jamstvo 3+2 godine pruža vam dodatnu sigurnost i mir tijekom korištenja vašeg klima uređaja. Nemojte propustiti ovu priliku da osigurate svoj uređaj i uživajte u dugotrajnoj zaštiti!
Osigurajte potpunu zaštitu i dodatne pogodnosti za svoj klima uređaj registracijom putem naše web stranice!
Registracija je brza i jednostavna – popunite kratki formular za registraciju na našoj web stranici i uživajte u redovnim ažuriranjima i povlasticama samo za naše registrirane korisnike.
Klima uređaj treba biti registriran na našoj web stranici najkasnije u roku 60 dana od instalacije uređaja. Preporučujemo registraciju uređaja što prije nakon kupnje kako biste osigurali produljeno jamstvo. Ako propustite navedeni rok, nažalost nećete moći iskoristiti ovu pogodnost.
1.1. Dodatno jamstvo vrijedi za sve klima uređaje robnih marki Gree i Azuri kućne serije kupljene od 1. lipnja 2024., a isporučene od tvrtke DELTRON d.o.o. kao uvoznika.
1.2. Jamstvo se ostvaruje prijavom kvara ovlaštenoj tvrtki, obrtu ili servisu koji je uređaj prodao i instalirao, uz obvezno predočenje jamstvenog lista, potvrde o dodatnom jamstvu, računa za uređaj i montažu te računa za obavljene servise. Kupac ne može ostvariti pravo na jamstvo ukoliko svi traženi dokumenti nisu dostavljeni.
1.3. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme trajanja jamstvenog perioda jer putem tih dokumenata ostvaruje svoja prava.
1.4. Ova pogodnost je dostupna samo za uređaje kućne serije koji rade u uvjetima za koje su namijenjeni.
1.5. Ugradnja klima uređaja je izvršena od strane tvrtke ili obrta i/ili puštanje klima uređaja u rad obavljeno je od strane ovlaštenih instalatera ili servisera za Gree i Azuri klima uređaje.
1.6. Registracija klima uređaja putem web obrasca na stranici deltron.hr obavljena je najkasnije u roku 60 dana od instalacije uređaja.
1.7. Kupac klima uređaja svake je godine dužan obaviti redovan servis klima uređaja kod ovlaštenog servisera koji nakon obavljenog servisa ovjerava jamstveni list. Za svaku godinu jamstva potrebno je dostaviti račune obavljenog servisa. U slučaju reklamacija, jamstvo vrijedi samo uz priložene račune servisa.
1.8. Jamstvo se primjenjuje samo na uređaj te ne uključuje montažu i instalaciju.
Dodatno jamstvo ne obuhvaća:
2.1. Oštećenja, probleme i nezadovoljavajući rad koji proizlaze iz sljedećih uzroka:
2.1.1. Nepravilno vanjsko ožičenje, problemi s elektro napajanjem, varijacije napona, prekomjerni napon.
2.1.2. Privremene i elektromagnetske smetnje koje ne potječu iz opreme.
2.1.3. Loša ili neispravna instalacija.
2.1.4. Korištenje neoriginalnih dodataka, komponenti ili opreme.
2.1.5. Elementi izvanrednih situacija poput oluja, požara, poplava, vandalizma, zloupotrebe, nepažnje, više sile, potresa, ratnih aktivnosti, štetnika, unosa stranih tvari u opremu (npr. nečistoće i vlage) ili drugih vanjskih utjecaja.
2.1.6. Rad opreme u okruženju ili s namjenom koja nije u skladu s uputama Proizvođača.
2.1.7. Kvarove koji su nastali kao posljedica nepravilnog, nepažljivog i nestručnog rukovanja ili transporta, odnosno nepoštovanja uputa Proizvođača u bilo kojem pogledu.
2.2. Oštećenja i propadanje opreme uzrokovano ugradnjom opreme u atmosferu u kojoj je moguće njeno ubrzano oštećenje (npr. morska atmosfera i sl.).
2.3. Troškove i dodatni rad povezane s osiguravanjem prikladnog pristupa opremi instaliranoj na ograničenim ili nesigurnim mjestima (npr. na visokim pozicijama i sl.).
2.4. Troškove prijevoza (uključujući osiguranje) i putne troškove za popravke na objektima koji se nalaze na područjima bez mogućnosti dolaska javnim prijevozom.
2.5. Opremu ugrađenu ili ponovno instaliranu na prijenosnoj ili pokretnoj jedinici (npr. na prikolici ili brodu).
2.6. Opremu ponovno instaliranu na mjestu koje nije prvobitno mjesto instalacije, osim ako je izmjenu instalacije izvršila tvrtka ovlaštena za jamstvo.
2.7. Potrošni materijali (npr. baterije, filtri, remeni) isporučeni s opremom, osim ako se ne dokaže da je predmet bio neispravan u trenutku kupnje.
Jamstvo se ostvaruje prijavom kvara ovlaštenoj tvrtki, obrtu ili servisu koji je uređaj prodao i instalirao, uz obvezno predočenje jamstvenog lista, potvrde o dodatnom jamstvu, računa za uređaj i montažu te računa za obavljene redovne servise.